CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 12, 2011

Me, Mine, Myself,I

Hello... I forgot that I'm a new blogger.. So, I want to introduce myself.. Ok.. Start from now.... 
~ My name is Nur Qamarina Zulaika Bte Madung... 
~ You can call me Qamarina or Niena for short... 
~ Lahir pada 13 September 1998... 
~ Bersekolah di SMK Kunak... Orang Kunak bah ni... Siapa nda kenal aku? Haha... 



~ Pandang rendah dengan aku, itu bukannya urusanku. Tapi satu hal yang penting, aku tidak akan kisah dengan semua benda tu... 
~ Aku ni tidaklah pandai sangat... UPSR pun dapat 4A 1B jak... Tapi tetap bersyukur la... Sebab tak gagal.. Kesian ngan kawan2 yang lainn tu.. Gagal Mathematic... Subject kegemaran ku weyh !!! 
~ Aku tak suka dengan orang yang mengungkir janji...
~ Aku juga tak suka dengan pompuan2 gedik... (I'm not, okay? )
~ Kalau korang baik ngan aku, of course la aku baik ngan korang jugak kan?
~ Masih berjiwa remaja...
~ Matang tu, tak matang sangat la. Tapi tetap matang.
~ I love purple,pink,black,white,blue and orange..
~ I have one brother only. He is 14 years old.. called Fahmie.. AHMAD FAHMI ZUHAIR
~ Aha, siapa nda panas kalau dimaki2? mesti la semua manusia panas kan? tapi ada juga yang bersabar... kalau aku, tak ada sabar.. tak ada maaf bagi mu ! cewaah... aaahha.. siapa yang memaki tu, faham2 lah ye... nak mampus..
~ I love all my family..
~ I love Taylor Swift, 





Justin Bieber,




 Ne Yo,




Maher Zain, 




David Archuleta, 




Shakira,




 Beyonce,




 Avril Lavigne,






Usher, 




Michael Jackson,




 Miley Cyrus, 




Demi Lovato, 




Girls Generation, 




2pm,




 Shinee, 




Super Junior, 




After School...








~ No, I don't know who are u if you don't tell me who are u,,, haha....
~ Don't you think that you are perfect ! it's wrong. Nobody's perfect ! Remember that !
~ Don't be so arrogant ! I hate when I see someone arrogant . Just like wanna slap her on her face. Hahaha...
~ I love sneakers.. <3
~ I am friendly. Is that true? Haha...
Urm... Okay... this is me... :)... Thanks for reading... Folllow me please... :)

3 comments:

Syahfeeqa Fieqa said...

yeah.. you're friendly..

Niena Zulaikha said...

Hehe ! Thanks ! Ko juga bha... ^_^

nobita smk said...

photo na k3 Q kugh di pajang sich ..............

wkwkwkwkkw